Dobbelt Rsi Trading Strategi


Forex trading strategi 47 (DOBBEL RSI) Skrevet av Bruker den 29. oktober 2011 - 12:05. Sendt av Victor Jeg ble bedt om å filtrere denne handelsplanen: Systemet er nesten 100 nøyaktig med backtesting, men handelslivet er ganske annerledes. Tidsramme: 1hours VALUTAPAR: EurUsd GbpUsd noen andre indikatorer: RSI med periode (2) plassert på RSI med periode (12) For å sette opp RSI, plasser du bare RSI (12) på diagrammet ditt, og dra deretter RSI igjen og legg det på toppen av rsi (12) og angi innstillingen til two. This fungerer i MT4 plattformer. REGLER: Skriv inn Kjøp Når Rsi (2) krysse Rsi (12) fra under og gå oppover Enter Sæl når Rsi (2) krysser Rsi (12) Over og nedover. Ta fortjeneste: 20 pips Stopptap: 30pips eller Swing High Low Men noen ganger møter du virkelig store trender. (Når jeg mistenker en stor bevegelse, bruker jeg et stoppested med høyt tp) Dette systemet har så mange potensialer fordi det kan være brukes på 5mins, 10mins, 15mins, 1hour, 4hours og daglig chat med eurusd og Gbpusd. Derfor trenger jeg eksperter som at du skal se på det og gi anbefalinger, med refrence på hvordan jeg kan filtrere fakeouts. Noen ganger ville krysset krysset oppstå, men før lysformasjonen ble ferdig, ville korset dissapere. MINE REKOMMENDASJONER: Fordi du vil se mye whipsaw og når den korte RSI lukkes over den lange RSI, ville du ha savnet mange gode trekk. Du må legge til standardfisker. Hvis du handler 60min, for eksempel: Når fiskeren er grønn (KJØP), vent 2 RSI å gå under 12, og fiskeren kjøper fortsatt i 1 time og 4 timer og deretter se etter KJØP-inngang. Jeg handler en KJØP per sett med 1 timers grønn fisker. Tabellen nedenfor viser eksempel på 2 KJØPER og 1 SELG. Vennligst legg igjen en kommentar her hvis du har spørsmål: Forex trading strategi 47-a (DOUBLE RSI - beta) Skrevet av Bruker den 10 mars 2012 - 07:59. DOBBEL RSI (BETA) I denne artikkelen skal jeg vise deg oppdateringene til DOUBLE RSI handelsplanen. Første gang denne handelsplanen ble introdusert gjennom en seer som trengte meg å polere det, var oppdateringen jeg ga også å la andre jobbe hardt for å gjøre det lønnsomt, og de fleste jeg møtte brukte nettopp det som jeg forklarte. Jeg oppdaget også at folk ville ha ferdigkjøpt jobb og vil ikke jobbe ekstra for å gjøre handelssystemet godt for dem. Denne handelsplanen er den mest populære på nettstedet mitt, og på grunn av populær etterspørsel har jeg kommet opp med denne nye Beta-versjonen. Du kan handle det som jeg vil forklare i resten av denne artikkelen. Du kan klikke her for å lenke til den gamle versjonen. Du må lese den gamle versjonen godt fordi den danner den grunnleggende delen av denne BETA-versjonen. Før jeg forklarer, vil jeg legge merke til følgende diagrammer: 1 timers diagram er akkurat som den gamle versjonen, tillegget er 30 minutter for videre trendbekreftelse. Pass på at MACD-vannlinjenivået er i tråd med trenden. MACD-innstillingen er 21,89,1 Trenden varer lenger, slik at enhver 1-timers retning som er mot 30min MACD, bare ignorerer den. Eksempelet ovenfor er SELG. Nå i 30min SELLEN ble bekreftet, går vi til 15min for ytterligere bekreftelse med SCHAFF-indikatoren. Jeg bruker standardinnstillingen for SCHAFF (STCPeriod er 10, FastMAPeriod er 23, SlowMAPeriod er 50, CDPeriod er 25 og sm er 2,0) du bør ta handelen din når SCHAFF går RED FOR SELL trades og GREEN for BUY trades. Nå før du tar handelen din, kan du vente på 5min DSS indikator på 5 minutter for å gå til ekstreme over kjøpt før du lager en SELL i en kort trend eller ekstreme over solgt i en LONG trend. Samme avslutningsplan som den gamle versjonen. Jeg handlet det i dag som du kan se i acct historien. Vil ønske deg velkommen kommentarer Jeg ble bedt om å filtrere denne handelsplanen: Systemet er nesten 100 nøyaktig med backtesting, men handelslivet er ganske annerledes. Tidsramme: 1hours VALUTAPAR: EurUsd GbpUsd noen andre indikatorer: RSI med periode (2) plassert på RSI med periode (12) For å sette opp RSI, plasser du bare RSI (12) på diagrammet ditt, og dra deretter RSI igjen og legg det på toppen av rsi (12) og angi innstillingen til two. This fungerer i MT4 plattformer. REGLER: Skriv inn Kjøp Når Rsi (2) krysse Rsi (12) fra under og gå oppover Enter Sæl når Rsi (2) krysser Rsi (12) Over og nedover. Ta fortjeneste: 20 pips Stopptap: 30pips eller Swing High Low BUt noen ganger du oppdager virkelig store trender. (Når jeg mistenker en stor bevegelse, bruker jeg et stoppested med høyt tp) Dette systemet har så mange potensialer fordi det kan være brukes på 5mins, 10mins, 15mins, 1hour, 4hours og daglig chat med eurusd og Gbpusd. Derfor trenger jeg eksperter som at du skal se på det og gi anbefalinger, med refrence på hvordan jeg kan filtrere fakeouts. Noen ganger ville krysset krysset oppstå, men før lysformasjonen ble ferdig, ville korset dissapere. Fordi du vil se mye whipsaw og når den korte RSI lukkes over den lange RSI, ville du ha savnet mange gode trekk. Du må legge til standardfisker. Hvis du handler 60min, for eksempel: Når fiskeren er grønn (KJØP), vent 2 RSI å gå under 12, og fiskeren kjøper fortsatt i 1 time og 4 timer og deretter se etter KJØP-inngang. Jeg handler en KJØP per sett med 1 timers grønn fisker. Tabellen nedenfor viser eksempel på 2 KJØPER og 1 SELG. Vennligst legg igjen en kommentar her hvis du har spørsmål: Nice trading system for scalpers. Langsiktig handelsmenn som oss kan ikke forestille seg noe som 20 pips fortjeneste, og vi anser ikke 30 pips som en stoploss i det hele tatt. Takk for innlegget. Bosun FxGlory er fortsatt min beste megler siden 2014. Hvorfor gir Forex meglere ut innskuddsbonuser Personlig er jeg uenig at noen megler som tilbyr bonuser, er dårlig. Å gi ut bonuser til handelsmenn er bare en annen måte å annonsere eller tiltrekke seg handelsmenn. Hver megler annonserer. Noen ganger sponsor fotballklubber i Europa for den saks skyld. Du kan forestille deg kontantene som er involvert i å gjøre kampanjer. Jeg tror hvor problemer kommer opp er når handelsmenn blir båret bort av den enorme størrelsen på bonusen og ignorert de sterke vilkår og strenge forhold som gjelder. Les alltid og forstå vilkårene, og hvis du tror at du ikke er komfortabel med forholdene, så ignorere bonusen umiddelbart. Jeg fant ut at det er lettere å ignorere en bonus enn å velge bort. Hvorfor noen meglere ikke fremmer noen form for bonuser, det er mange gode meglere som fremmer fantastiske bonuser. Derfor tror jeg argumentet om at dårlige meglere er de som tilbyr bonuser, kan ikke generaliseres. Bosun FxGlory er den beste megleren med utmerket kundeservice og behandler tilbakekallingsforespørsler raskt.

Comments